Yılbaşına yaz ayında girmeye ne dersiniz?


Dil okuluna gitmek istiyorsunuz.Ama bir türlü karar veremiyorsunuz Amerika mı olsun İngiltere mi yoksa Kanada mı diye.Tabii İngilizce bakımından ilk başta bu ülkeler gelir insanın aklına.Ama aklımıza Avustralya gelmez.Diğer yarımkürede olduğundan uzak diye düşünürüz.Evet çok uzak ama o yorgunluğa değer mi.Bence değer.Ben gitmeye karar verdiğimde ailem endişeye kapılmıştı.Nasıl gideceksin,ne yaparsın oralarda ,başına bir şey gelse sana nasıl yetişiriz diye.Evet ailelerin bu düşünceleri tabii sizleri de az çok strese sokuyor.Ben de yaşadım bunları.Hatta şöyle söyleyeyim Avustralya’ya gideceğimin akşamında dudağımda uçuk bile çıkmıştı.Ama ne kadar yersiz bir endişe olduğunu daha sonra anladım.Çünkü sizleri gizli meleklerinizin koruduğunu bilmelisiniz.Uçuş süresi tam 23 saat sürdü ama çok eğlenceliydi.Sürekli oturmak yasak olduğundan uçak içinde gezebiliyordum.Limitsiz icecek ve yemek olduğunu bildirmek isterim.23 saatin sonunda Sidneydeydim.Cennet gibi bir yer olduğunu işte ozaman anladım.Sıcacık bir esinti yüzüme vurmuştu.Kibarlıkları,konuşmaları beni büyüledi.Hayat standartları yüksek olduğundan çok rahat insanlar.Kesinlikle çok rahat bir ortamda zaman geçirdim diye bilirim.

Bilindiği gibi dünyanın en güzel yılbaşısı burada kutlanmaktadır.Ve işte o gün gelip çatmıştı.31 Aralıkta hava sıcaklığı 35 dereceydi.Hayatımda kendime bir hediye vermek istedim ve hemen kumsala koştum.Kafamda yılbaşı şapkası kumsalda fotoğraf çektirdim.Daha sonra akşam için Circular Quay’e gittim en güzel orada seyredildiğinden.Size tavsiyem en erken saatte gitmeniz mesela akşam üzeri 4 -5,bu saatler bile geç olabilir.Kendinize piknik sepeti hazırlamayı unutmamanız da tavsiyelerimin arasında yoksa aç kalabilir yada çok para harcayabilirsiniz.Circular Quay’e girerken sıraya girmeniz gerekemktedir polis kontrolünden geçmek için.Kesinlikle yanınıza alkollü içecekler almayın çünkü yasak.Uzun bir zaman dilimi geçtikten sonra havaii fişekler patlayama başladı..Manzara süperdi..Sıcacık meltem esintisiyle yazın ortasında yılbaşı keyfi.Eee daha önce de dediğim gibi Sidney anlatılmaz yaşanır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.