Yurtdışı Eğitim artık zorunlu


Yurtdışı Eğitim gunumuzun zorunlu gereksinimi..artik universiteden mezun olmak yeterli degil cok iyi derecede ingilizde konusmak ve hatta ikinci dilede hakim olmak gerekli..Bu nedenle her yil yuzlerce insan her yil ingiltere ,amerika,kanada gibi ulkelerde egitim almakicin yutdisina cikiyor..hatta attik yaz okullari ile ilk okul caginda bile yaz okulu programlari gundemde...cocuklarimizi genclerimizi ulkemize yakisan bireyler yaplaiyiz ve egirimlerine dil egitiminide eklemeliyiz..ekonomik durumumuz el verdigince onlarin yurtdicinda yaz okulu dil okulu ve hatta universite egitimlerini planlamaliyiz..
bence en uygun ulke ilk once ingiltere olmali cunku ulkemize sadece 4 saat uzaklikta..cocuklarimizi kucuk yaslardan itibaren gonderebiliriz ve gozumüzde hic arkada kalmaz...ben yillar once yaz okuluna gitmistim ve halen hafizamdan hic cikmaz..8yasinda basliyor yaz okullari bence once gruplarla ogretmenleri ile sonra munferit olarak yaz okuu programlarini dusunmeliyiz..sonra lise ve universitede dil okullari baslar ve mezuniyetten sonrada mastir doktora vs..

Artik iyi islerde calismak sansa bagli degil bilgi ve yeteneklere bagli..dolayisi ise isimizi diddiye almali cocuklarimizi kucuk yaslarda yaz ollarina gondermeli yurt disi egitimi zorunlu bir ihtiyac gibi dusunmeliyiz...=

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.