Singapur'da eğitim


SiNGAPUR çoğunluk halkı (%70 civarı) çin asıllı olan ve Güneydoğu Asya’da bulunan bir adalar ülkesidir. Tropik iklimi, denizi, kumu ve sıcak insanları ile turistik bir cennettir. Singapur’un en önemli ve dünya çapında nam salmış diğer bir özelliği ise temizliğidir. Ülkenin her santimetre karesi planlanmış ve elle yapılmışçasına oturtulmuş ve bir o kadar da temizdir. Singapur’un ikincil dili “İngilizce” olduğundan ve vize işlemleri’nin kolaylığından ülkemizden her yıl binlerce turist çekmektedir. Singapurda eğitim olanaklarından yararlanan bir çok işadamı ve öğrenci bulunmaktadır. Bunlar çoğunlukla İngilizce eğitimi almak için burayı tercih etmekle birlikte, akademik alana da geçiş yapan öğrenciler buradaki üniversitelerde hem Çince, hem de İngilizce eğitim almaktadırlar. Singapur, Çince veya Japonca öğrenmek isteyenler için de ada gayet uygun bir ortama ve altyapıya sahiptir. Ülkedeki üniversiteler aşağıda sıralanmıştır ve bunlar öğrencinin seçimine göre Çince, Japonca veya İngilizce olarak eğitim vermektedir.
Singapurda üniversite seçenekleri :
  • Singapore Management University
  • Nanyang Techonological Unversity
  • Nanyang Polytechnic
  • National University of Singapore
  • Ngee Ann Polytechnic
  • Singapore Polytechnic
  • Temasek Polytechnic
Singapur’da üniversiteler dışında dil okulları da oldukça gelişmiştir ve uluslar arası düzeyde eğitim vermektedirler. Singapur Dil Okulları’nın çoğunluğu “British Council” onaylıdır ve uluslar arası geçerliliğe sahip sertifika vermektedir.
Singapur tatil gibi bir eğitim, harika tropik bir doğa, sıcak insanlar, asya kültürü ve temiz/modern ortamlar sunabilen, eğitim fiyatları ise bütçeye uygun bir seçenek olarak değerlendirilmelidir. Eğer siz de tipik bir eğitim yerine bu farkı denemeyi isterseniz, vize kolaylığı ile bu ülke tam aradığınız mekan olabilir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.